Prestashop Wordpress
Wordpress Drupal CMD
Wordpress, Drupal, CMD
Παραμετροποίηση Θέματος
Custom Development
Desktops, Tablets, Mobiles
Μηχανές Αναζήτησης
Δημιούργια, Σύνδεση
Webmail, Τοπικά Outlook
Photoshop, Illustrator
Video Editing, Video Intro
Προστασία Δεδομένων
Shared, Dedicated Servers
Migrate Website
Κατοχύρωση
Ασφάλεια
Backup, Update
Διαχείριση Ιστοσελίδας
Διαφημιστικές Καμπάνιες
Στατιστικά Ιστοσελίδας
Εγγραφή στην Google
Καταχώρηση στον Κατάλογο
Λέξεις Κλειδιά
SEO του site και στα κινητά
Τρόποι Πωλήσεων στα E Shop
Σύμφωνα με τα πρότυπα της Google
Ετικέτες & format της Google
Διαχείριση Cache
Χάρτης του site για τις Μηχανές
Καθαρός κώδικας για τις Μηχανές
Διαφήμιση στα Social Media
Πληρωμένη Διαφήμιση στην Google
Banner σε ιστοσελίδες
Αποστολή μηνυμάτων
Αρθρογραφία
Διαχείριση Ιστοσελίδας
Η στρατηγική μάρκετινγκ που ακολουθείται, διαφέρει από επιχείρηση σε επιχείρηση. Αναλόγως των προιόντων και κατ΄επέκτασιν του εν δυνάμει αγοραστικού κοινού, εφαρμόζεται κατά περίπτωση διαφορετική προσέγγιση του εν δυνάμει πελατολογίου και διαφορετικοί τρόποι διαφημίσης.
Που θα πρέπει να επενδύσει τα περισσότερα χρήματα ο ιδιοκτήτης ενός eshop, στα social media και σε ποιά ; Θα πρέπει πρωτίστως να γίνει έρευνα τι χρησιμοποιεί περισσότερο το εν δυνάμει αγοραστικό κοινό και τι διαδικτιακές συνήθειες έχει. Εάν τα προιόντα απευθύνονται σε μικρές ηλικίες το instagram είναι το κατάλληλο social media για να επενδύσουμε. Εαν τό αγοραστικό κοινό χρησιμοποιεί περισσότερο facebook τότε θα πρέπει να επενδυθούν περισσότερα χρήματα στο facebook και λιγότερα στο instagram.
Δεν είναι όμως μόνο τα social media. Υπάρχουν και τα διαφημιστικά banner που μπορούμε να βάλουμε σε άλλες σελίδες μεγάλης επισκεψιμότητας για να προσελκύσουμε κόσμο. Εάν φερ’ ειπείν πουλάμε γυναικεία κοσμήματα θα πρέπει να το διαφημιστικό μας banner να το βάλουμε σε σλίδες που απευθύνονται σε γυναίκες και όχι σε σελίδες που είναι μεγάλης επισκεψιμότητας αλλά με αντρικό κοινό. Πρέπει πάντα να στοχεύουμε σωστά για να μην ξοδεύουμε άσκοπα χρήματα.
Σίγουρα η διαφήμιση στις μηχανές αναζήτησης είναι πολύ σημαντική καθώς και το email marketing ή το μάρκετινγκ στα κινητά. Όλα αυτά θα πρέπει να συνδιαστούν και με βάση το προιόν θα πρέπει να ακολουθήσουμε και την ανάλογη στρατηγική. Τα προγράμματα της Google όπως το Google Search Console μάς βοηθά να κατανοήσουμε τις συνήθειες του αγοραστικού κοινού και ποια από τις διαφημιστικές μας καμπάνιες πήγε καλύτερα. Έτσι, αξιολογώντας τα ευρήματα βελτιώνουμε τον τρόπο προσέγγισης και στην δεύτερη διαφημιστική καμπάνια μας θα έχουμε ακόμα μεγαλύτερη επιτυχία στις πωλήσεις.
Η στρατηγική μάρκετινγκ είναι μία συνεχώς μεταβαλλόμενη και δυναμική αμφίδρομη δραστηριότητα με το εν δυνάμει αγοραστικό μας κοινό. Δεν πρέπει ο υποψήφιος πελάτης να αισθανθεί πίεση αλλά ούτε και αδιαφορία.