Prestashop Wordpress
Wordpress Drupal CMD
Wordpress, Drupal, CMD
Παραμετροποίηση Θέματος
Custom Development
Desktops, Tablets, Mobiles
Μηχανές Αναζήτησης
Δημιούργια, Σύνδεση
Webmail, Τοπικά Outlook
Photoshop, Illustrator
Video Editing, Video Intro
Προστασία Δεδομένων
Shared, Dedicated Servers
Migrate Website
Κατοχύρωση
Ασφάλεια
Backup, Update
Διαχείριση Ιστοσελίδας
Διαφημιστικές Καμπάνιες
Στατιστικά Ιστοσελίδας
Εγγραφή στην Google
Καταχώρηση στον Κατάλογο
Λέξεις Κλειδιά
SEO του site και στα κινητά
Τρόποι Πωλήσεων στα E Shop
Σύμφωνα με τα πρότυπα της Google
Ετικέτες & format της Google
Διαχείριση Cache
Χάρτης του site για τις Μηχανές
Καθαρός κώδικας για τις Μηχανές
Διαφήμιση στα Social Media
Πληρωμένη Διαφήμιση στην Google
Banner σε ιστοσελίδες
Αποστολή μηνυμάτων
Αρθρογραφία
Διαχείριση Ιστοσελίδας
Το Web Marketing είναι το βασικότερο εργαλείο που πρέπει οπωσδήποτε να επενδύσουμε κάποια χρήματα, για να έχουμε μία ιστοσελίδα που να μην την βλέπουμε μόνο εμείς αλλά το κοινό που απευθυνόμαστε.
Τι είναι λοιπόν το Digital Marketing και ποια είναι τα βασικά βήματα που γίνονται από τους προγραμματιστές για να γινεί γνωστή μία σελίδα στον κόσμο του διαδικτύου;
Κατ’ αρχάς το Digital Marketing είναι η στοχευμένη προώθηση της σελίδας μας στο διαδίκτυο, ούτως ώστε να γίνει γνωστή κυρίως στο κοινό που απευθυνόμαστε. Χωρίς την στοχευμένη προώθηση η σελίδα μας θα βρίσκεται στο αχανές διαδίκτυο και κανείς δεν θα το γνωρίζει και κανείς δεν θα την επισκέπτεται για να ενημερωθεί. Είναι σαν να έχουμε ένα κατάστημα σε ένα καταχωνιασμένο υπόγειο και κανείς δεν το γνωρίζει.
Βασικά ο λόγος που φτιάχνουμε μία εμπορική ιστοσελίδα είναι για να μπορέσουμε να πουλήσουμε τα προιόντα μας στο κοινό του διαδικτύου. Το Web Marketing έχει ως αντικείμενο αφ΄ενός να ενημερώσουμε το αγοραστικό κοινό, αφ΄ετέρου να προσελκύσουμε με διαφημιστικά τρίκ το αγοραστικό κοινό για να αγοράσει από το δικό μας eshop.
Μηχανές Αναζήτησης
Πως επιτυγχάνεται αυτό. Πρωτίστως θα πρέπει η σελίδα μας να εμφανίζεται ψηλά στα οργανικά αποτελέσματα στις μηχανές αναζήτησης, εφόσον το αγοραστικό κοινό κατά κόρον χρησιμοποιεί μηχανές αναζήτησης, όπως google, yandex, κ.α. Τα οργανικά αποτελέσματα είναι τα αποτελέσματα στις μηχανής αναζήτησης που βρίσκονται κάτω από το πληρωμένα αποτελέσματα αναζήτησης. Στα πληρωμένα αποτελέσματα πληρώνουμε κάποιο χρηματικό ποσό στην μηχανλη αναζήτησης για να διαφημιστούμε ενώ στα οργανικά είναι δωρεάν.
Πως επιτυγχάνουμε καλή θέση στα οργανικά αποτελέσματα. Αυτό επιτυγχάνεται με εργασίες που γίνονται αφ΄ ενός στην ιστοσελίδα μας on page SEO (plugin, modules, sitemap, speed optimization, περιεχόμενο με λέξεις κλειδιά κ.α. ) αφ΄ ετέρου σε εργαλεία των μηχανών αναζήτησης που θα πρέπει να ενημερωθούν ότι υπάρχει η σελίδα μας και να την καταγράψουν (Google Search Console, Analytics, Business Catalog κ.α.). O συνδιασμός αυτών των δύο εργασιών θα φέρει και το προσδοκόμενο στα οργανικά αποτέλεσμα στις μηχανές αναζήτησης.
Ένας άλλος καθοριστικός παράγων για να μάς ανεβάσει η μηχανή αναζήτησης είναι τα Social Media που θα πρέπει να δημιουργήσουμε και να τα συνδέσουμε με την σελίδα μας.
Πληρωμένη Διαφήμιση
Η πληρωμένη διαφήμιση γίνεται είτε στις μηχανές αναζήτησης, είτε στα Social Media είτε σε άλλες ιστοσελίδες με ένα δικό μας banner διαφημιστική εικόνα. Αυτή είναι μια εργασία που απαιτεί έρευνα αγοράς δηλ. να δούμε το αγοραστικό κοινό τι προτιμήσεις έχει και να γίνει στοχευμένη διαφήμιση κατευθείαν στο target group. Έτσι ο πελάτης με λίγα χρήματα πετυχαίνει μεγάλα αποτελέσματα. Τα εργαλεία σύνδεσης της ιστοσελίδας μας με τις μηχανές αναζήτησης, αποκωδικοποιούν την συμπεριφορά του καταναλωτικού κοινού και η επόμενη καμπάνια μας θα γίνει ακόμα πιο στοχευμένη με βάση τις συνήθειες του κοινού.
Εδώ έγκειται και η στρατηγική που ακολουθείται αναλόγως με τον πελάτη και το κοινό που απευθύνεται. Τα δεδομένα από κάθε καμπάνια αξιολογούνται με στατιστικούς πίνακες και διαγράμματα αποκωδικοποιώντας τις συνήθειες του αγοραστικού κοινού.
Επίλογος
Στον κόσμο της πληροφορικής το web marketing είναι ένα εργαλείο δουλειάς για τον καταστηματάρχη, διότι μαθαίνει την συμπεριφορά του αγοραστικού του κοινού που συνεχώς αλλάζει συνήθειες. Η επένδυση των χρημάτων σε αυτήν την κατεύθυνση είναι απαραίτητη. Το ευχάριστο είναι ότι στην σύγχρονη εποχή μας με λίγα χρήματα μαθαίνεις πολλά.