Prestashop Wordpress
Wordpress Drupal CMD
Wordpress, Drupal, CMD
Παραμετροποίηση Θέματος
Custom Development
Desktops, Tablets, Mobiles
Μηχανές Αναζήτησης
Δημιούργια, Σύνδεση
Webmail, Τοπικά Outlook
Photoshop, Illustrator
Video Editing, Video Intro
Προστασία Δεδομένων
Shared, Dedicated Servers
Migrate Website
Κατοχύρωση
Ασφάλεια
Backup, Update
Διαχείριση Ιστοσελίδας
Διαφημιστικές Καμπάνιες
Στατιστικά Ιστοσελίδας
Εγγραφή στην Google
Καταχώρηση στον Κατάλογο
Λέξεις Κλειδιά
SEO του site και στα κινητά
Τρόποι Πωλήσεων στα E Shop
Σύμφωνα με τα πρότυπα της Google
Ετικέτες & format της Google
Διαχείριση Cache
Χάρτης του site για τις Μηχανές
Καθαρός κώδικας για τις Μηχανές
Διαφήμιση στα Social Media
Πληρωμένη Διαφήμιση στην Google
Banner σε ιστοσελίδες
Αποστολή μηνυμάτων
Αρθρογραφία
Διαχείριση Ιστοσελίδας
Η συχνότητα λέξεων-κλειδιών αναφέρεται στη συχνότητα εμφάνισης μιας λέξης-κλειδιού σε μια δεδομένη ιστοσελίδα ή εντός ενός περιεχομένου. Η συχνότητα λέξεων-κλειδιών σχετίζεται άμεσα με την πυκνότητα λέξεων-κλειδιών δηλ. πόσο συχνά χρησιμοποιούμε την λέξη κλειδί μέσα στην σελίδα μας ή το άρθρο.
Εάν η συχνότητα των λέξεων-κλειδιών σας είναι πολύ χαμηλή, θα έχουμε πρόβλημα κατάταξης στις μηχανές αναζήτησης για τη συγκεκριμένη λέξη-κλειδί, εκτός κι εάν το επίπεδο ανταγωνισμού είναι πολύ χαμηλό. Οι μηχανές αναζήτησης όπως η Google πρέπει να βλέπουν “απόδειξη”, με τη μορφή λέξεων-κλειδιών, ότι το περιεχόμενό σας είναι πραγματικά σχετικό με το ερώτημα δηλ. πρέπει να δουν την λέξη κλειδί αρκετές φορές μέσα στο περιεχόμενό μας για να βεβαιωθεί η Google και να μάς εμφανίσει την σελίδα μας σε υψηλή θέση.
Ωστόσο, εάν η συχνότητα των λέξεων-κλειδιών σας είναι πολύ υψηλή, αυτό στέλνει αρνητικό σήμα στις μηχανές αναζήτησης. Αυτό περιλαμβάνει ακόμα και τις στενές παραλλαγές μιας λέξης-κλειδιού. Για παράδειγμα, το “φθηνά αυτοκίνητα” είναι μια παραλλαγή της λέξης-κλειδιού “οικονομικά αυτοκίνητα”.
Και αν αναζητήσετε οποιαδήποτε ανταγωνιστική λέξη-κλειδί, θα παρατηρήσετε ότι οι σελίδες με την κορυφαία κατάταξη χρησιμοποιούν σχεδόν όλες αυτές τις ακριβείς λέξεις-κλειδιά στον τίτλο του άρθρου τους.
Επομένως, στοχεύστε στην ισορροπία όταν εξετάζετε τα επίπεδα συχνότητας των λέξεων-κλειδιών των διαφημίσεών σας. Υπάρχουν, ωστόσο, ορισμένες γενικά αποδεκτές βέλτιστες πρακτικές που μπορεί να θέλετε να ακολουθήσετε.
Σωστή συχνότητα χρήσης λέξης κλειδιού
Σε γενικές γραμμές, πολλοί επαγγελματίες SEO συμφωνούν ότι μια λέξη-κλειδί δεν πρέπει να εμφανίζεται περισσότερες από μία φορές ανά 150 λέξεις. Αυτό σημαίνει ότι για κάθε 150 λέξεις σε μια ιστοσελίδα, θα πρέπει να εμφανίσεται μια δεδομένη λέξη-κλειδί.
Η συχνότητα ή η πυκνότητα λέξεων-κλειδιών μπορούν να υπολογιστούν αριθμητικά. Για να το κάνετε αυτό, διαιρέστε απλώς τον αριθμό των παρουσιών στις οποίες εμφανίζεται μια λέξη-κλειδί με τον συνολικό αριθμό των λέξεων στη σελίδα. Για παράδειγμα, μια ανάρτηση ιστολογίου 1.000 λέξεων που διαθέτει 10 μοναδικές εμφανίσεις μιας λέξης-κλειδιού θα έχει συχνότητα λέξεων-κλειδιών ή πυκνότητα λέξεων-κλειδιών 1%.
Στο παρελθόν, πολλοί ιστότοποι κατέφευγαν στο “γέμισμα λέξεων-κλειδιών” – την πρακτική του cramming όσο το δυνατόν περισσότερων λέξεων-κλειδιών και παραλλαγών σε μία μόνο ιστοσελίδα – σε μια προσπάθεια χειραγώγησης της κατάταξης στις μηχανές αναζήτησης. Σήμερα, ωστόσο, οι αλγόριθμοι αναζήτησης είναι σημαντικά πιο εξελιγμένοι, καθιστώντας τέτοιες τεχνικές σε μεγάλο βαθμό άχρηστες και πιθανώς ακόμη και επιβλαβείς.