Prestashop Wordpress
Wordpress Drupal CMD
Wordpress, Drupal, CMD
Παραμετροποίηση Θέματος
Custom Development
Desktops, Tablets, Mobiles
Μηχανές Αναζήτησης
Δημιούργια, Σύνδεση
Webmail, Τοπικά Outlook
Photoshop, Illustrator
Video Editing, Video Intro
Προστασία Δεδομένων
Shared, Dedicated Servers
Migrate Website
Κατοχύρωση
Ασφάλεια
Backup, Update
Διαχείριση Ιστοσελίδας
Διαφημιστικές Καμπάνιες
Στατιστικά Ιστοσελίδας
Εγγραφή στην Google
Καταχώρηση στον Κατάλογο
Λέξεις Κλειδιά
SEO του site και στα κινητά
Τρόποι Πωλήσεων στα E Shop
Σύμφωνα με τα πρότυπα της Google
Ετικέτες & format της Google
Διαχείριση Cache
Χάρτης του site για τις Μηχανές
Καθαρός κώδικας για τις Μηχανές
Διαφήμιση στα Social Media
Πληρωμένη Διαφήμιση στην Google
Banner σε ιστοσελίδες
Αποστολή μηνυμάτων
Αρθρογραφία
Διαχείριση Ιστοσελίδας
Οι εξωτερικοί σύνδεσμοι προς σχετικές σελίδες βοηθούν την Google να καταλάβει το θέμα της σελίδας σας. Δείχνει επίσης στην Google ότι η σελίδα σας είναι ένας κόμβος ποιοτικών πληροφοριών.
Και αυτό δεν είναι απλώς μια θεωρία. Οι άνθρωποι στο Reboot Online πραγματοποίησαν ένα πείραμα για να δουν αν οι εξωτερικοί σύνδεσμοι βοήθησαν στη βελτίωση της κατάταξης.
Δημιούργησαν 10 νέους ιστότοπους. Οι μισοί από τους ιστότοπους συνδέονται με ιστότοπους αρχών (όπως το Πανεπιστήμιο της Οξφόρδης). Το άλλο μισό δεν είχε εξωτερικούς συνδέσμους.
Και οι ιστότοποι με εξωτερικούς συνδέσμους υπερέβαιναν τους ιστότοπους χωρίς αυτούς.
Οι κορυφαίοι SEO πιστεύουν ότι οι εξωτερικοί σύνδεσμοι είναι η πιο σημαντική πηγή ισχύος κατάταξης.
Οι εξωτερικοί σύνδεσμοι είναι πιο σημαντικοί στην κατάταξη ισχύος στις μηχανές αναζήτησης από τους εσωτερικούς συνδέσμους, επειδή οι μηχανές αναζήτησης τις θεωρούν ως ψήφους εμπιστοσύνης τρίτων.
Η χρήση εξωτερικών συνδέσμων είναι ο μοναδικός και ο πιο σημαντικός τρόπος για την επίτευξη υψηλών βαθμολογιών. Αυτό πηγάζει από την ιδέα ότι οι εξωτερικοί σύνδεσμοι είναι ένας από τους καλύτερους τρόπους για τις μηχανές αναζήτησης για τον προσδιορισμό της δημοτικότητας μιας δεδομένης ιστοσελίδας. Αυτή η ιδέα χρησιμοποιήθηκε για πρώτη φορά από την αρχική μηχανή αναζήτησης Alta Vista και αργότερα βελτιώθηκε από την Google.
Η Google εισήγαγε για πρώτη φορά την κοινότητα του Στάνφορντ στο PageRank (ένας αλγόριθμος που αναπτύχθηκε από τον συνιδρυτή της Google, Larry Page). Αυτός ο αλγόριθμος μέτρησε τους υπερσυνδέσμους ως ψήφους για δημοτικότητα. Οι σελίδες που είχαν τους περισσότερους συνδέσμους που δείχνουν προς αυτές θεωρήθηκαν οι πιο δημοφιλείς. Όταν κρίνονταν σχετικές με ένα συγκεκριμένο ερώτημα, οι πιο δημοφιλείς και σχετικές σελίδες θα γίνονταν οι πρώτες σελίδες που αναφέρονται στα αποτελέσματα της Google. Αν και αυτός ο αλγόριθμος είναι πολύ πιο περίπλοκος σήμερα, πιθανότατα περιλαμβάνει την έννοια των εξωτερικών συνδέσμων ως ψήφους.
Υπάρχουν δύο τύποι εξωτερικών συνδέσμων:
Η δημιουργία backlinks είναι η καρδιά του SEO εκτός σελίδας off page SEO. Οι μηχανές αναζήτησης χρησιμοποιούν backlink ως ενδείξεις για την ποιότητα του περιεχομένου της σελίδας, επομένως ένας ιστότοπος με πολλά backlink υψηλής αξίας συνήθως κατατάσσεται υψηλότερα από έναν κατά τα άλλα ίσο ιστότοπο με λιγότερα backlinks.
Τέλος, ἐχουμε δύο είδη συνδέσμων. Τους συνδέσμους χωρίς παρακολούθηση –nofollowed και τους συνδέσμους με παρακολούθηση – followed links. Οι σύνδεσμοι χωρίς παρακολούθηση δεν επιτρέπουν στις μηχανές αναζήτησης να τους ακολουθούν στον άλλο ιστότοπο. Με αυτόν τον τρόπο, δεν συνεισφέρουν ούτε προσθέτουν καμμία αξία.